طرز تهیه ماسک موی روغن بادام+ ماسک موی روغن بادام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طرز تهیه ماسک موی روغن بادام+ ماسک موی روغن بادام
نوشته شده در یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
بازدید : 94
نویسنده : مهرو

ماسک موی روغن بادام
بعد از تمام آفتاب و شنا در تابستان ، موهای شما احتمالاً به ماسک مرطوب کننده احتیاج دارند. روغن بادام حاوی انواع مختلفی از مواد سالم برای موهای شما مانند اسیدهای چرب امگا 3 ، فسفولیپیدها ، ویتامین E و منیزیم است.

استفاده از روغن بادام موهای شما را تغذیه و سوزش می دهد و برای درمان ریزش مو و آسیب دیده مو بهینه است. چند قطره برای افزودن ابریشمی و درخشش و تغذیه پوست سر راهی طولانی می کند. این همان کاری است که ما انجام دادیم.

روغن بادام را گرم کنید. یک کاسه کوچک روغن بادام را درون مایکروویو بگذارید و آن را با 10 افزایش دوم گرم کنید تا گرم شود اما خیلی گرم نباشد. شما می خواهید آن را به لمس گرم است به طوری که گرما باعث ایجاد کوتیکول های بیرونی موهای شما می شود. این باعث می شود رطوبت راحت تر به رشته های شما نفوذ کند. (اطمینان حاصل کنید که گرمای روغن را با نگه داشتن پشت دست خود یک اینچ یا دور آن از روغن آزمایش کنید تا دچار سوختگی نشوید.)
روغن را در پوست سر خود در اطراف ناحیه ریشه بمالید. روغن را در سر پوست خود ماساژ دهید. این به تحریک رشد جدید موها ، وضعیت ریشه های شما و محافظت از مو کمک می کند. ماساژ دادن به ریشه همچنین می تواند به جلوگیری از شوره سر کمک کند.
برای پراکندگی روغن از یک شانه دندانه دار استفاده کنید. آن را از ریشه های خود تا نوک های مو شانه کنید. مطمئن شوید که همه موهای شما با مقدار کمی روغن پوشانده می شود. این ممکن است نیاز به استفاده از چند قطره دیگر تا انتهای شما داشته باشد.
موهای خود را بپوشانید. روی کلاه دوش بگذارید و بگذارید روغن حدود یک ساعت در پوست سر و موهای شما جذب شود. اگر موهای خاصی خشک دارید ، یک شب آن را ترک کنید.
برای شستن روغن از موهای خود از شامپو استفاده کنید.
موهای خود را بشویید و خشک کنید.

 

طرز تهیه مربای گلابی






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: